torsdag 30 april 2009

Allt klart!

Om fem timmar sitter vi på planet=)=) heelt otroligt!!

Allt är även färdigpackat och FULLPACKAT....jaja... blir å slänga helt enkelt.. men tycker liksom inte att jag har med mig så mkt..
haha.. det roliga va att jag hade lagt fram det jag kunde tänkas ha med mig.. slutade på 24 linnen, 10 klänningar och typ 12 shorts.... braaaaa.. för det behöver ja ju.. dumemma! så tog bort rätt mkt.. eller aa.. så mkt jag kunde... men väskan 70 liter... är nu full!!! bra jobbat! så bra på att packa - inte!

sitter nu i vardagsrummet och smånervössvettas lite- mums...
mickan är här oxå och smånervössvettas lite=) känns bra..
hennes boy lämna precis huset...


there's never a right time to say goodbye! 
men är bara två månader... tvåååååå uuunderbara månader ofcourse!

lämnar sverige med ett leende.. möter asien med ett leende
tack!

3 kommentarer:

  1. dröm, hoppas flyget går bra och använd bältet även fast de står att ni int behöv, okeej as bra.
    Emma bra jobbat, fast nu vet ja ju att du inte skulle plåga mig 2 månader utan godis. lr hur? pusssss

    SvaraRadera
  2. asså gryyymt att du klara packingen! bara resan kvar nu då!! wiihooo! res lugnt!

    SvaraRadera
  3. Jag säger bara 1 8 k g........nej du borde gå en packaryggsäck kurs!
    Kram och ha det s k i t k u l
    Marita

    SvaraRadera