onsdag 29 april 2009

Wohoo!

Congrats Mal and Miguel!!! They got married!!!!!!! Im so happy for you guys! I would have liked to be there with you and ofcourse to get mal drunk the night before! But well well..

Malin Claudine Rothoff Montano....sounds good mal! :D

Sjääääälv e man hemma och har lyft upp och ner på allt och försöker packa... vafan.. hur mkt ska man ha med sig? Men är hyffsat lugn än så länge... lär väll få en stress/ångest-attack snart...
Jag kommer antingen ta med mig för mkt el för lite.. man kan aldrig hamna perfekt när det gäller packning... antingen blir det så att hälften av packningen kommer ligga och ruttna av oanvändhet (skönt ord), eller så kommer jag stå där i samma kläder och gråta för jag borde ha tagit med mig mer.. "åh fina kort ni lagt upp.. men 1000 kort på bara en kväll?"... "nej asså jag hade bara med mig den klänningen"...förhoppningsvis kommer man se en skillnad i färgen på huden iaf... 

äsch vafan det här blir bra..såklart ja ska ta med mig för mkt.. känns bäst så sen får man la slänga där isf! bra taktik!..hm..

nämen om typ ett dygn måste allt vara klart! 
mickan sa att hon skulle ta packningssmällen imorn.. hon kommer dö.. tror hon sitter uppe inatt ist! hon borde iaf det!
jag och lisa har väll ringt varandra 100 gånger idag redan om allt och ingenting.. man har ju koll.. tänk om man hade varit duktig och fixat lite för nån vecka sen och sedan tagit lite dag för dag.. närå men vi lägger all fokus på slutspurten... ingen lugn och ro innan man åker ,nu  kommer man uppskatta att åka iväg ännu mer när man har varit stressad och jävlig. 
slutsats: ingen bra taktik!
jaja, men iväg kommer vi iaf, påsar under ögonen, rivsår i ansiktet, hårtussar bortklösta.. riktigt backpackersnygga!

har förövrigt köpt mig en filmkamera=) kommer bli grymt skoj, denna resa ska dokumenteras haha...ocencurerat..för mig lisa och mickan iaf=) sen den sköna versionen med syjunta och bibelskola tar vi för resten!

dags att återgå till packningen!

hej




1 kommentar:

  1. haha åh tack. =)
    de va ju bra att vi tog de, fest dan innan - dan efter gå o gifter oss bakis. mm.. =) haha.
    hahah fyfan va kul me videokamera. aaasså många seriösa resesnuttar de kommer va. hur mkt köpte du den för?
    peace. have fun take care.

    SvaraRadera