fredag 8 maj 2009

Bye bye mansion!

jahapp ikvall bar det av till Koh Tao, sa maste kyssa mansion och var kara gardener goodbye!..:(
satan vad vi ar bortskamda... nu kommer vi ha hoga krav vart vi an kommer.. kanske borde tagit mansionet i slutet pa resan... njaaa... har vart drom.. och vi kan nog bli nojda med skit i hornen oxa:) herregud man reser ju runt in paradise! dont worry be happy... fick en flash av den fula fisken som sjunger den laten sa fort man gar forbi den.. inte snygg!

igar va vi pa beachen........i en timma typ.....at halva tiden.. fan va vi e daliga.. vi saknade mansionet och sen sa var det sa jakla lokigt.. "ga ner och svalka dig?" jo men tack ja vi provade.. va varmare i vattnet typ.. haha... (hej jag ska inte klaga) men slutade med att vi tog oss tillbaka till vart kara mansion!

vi har forovrigt tradgardsmastare och sa... tror det ar tva.. dom dyker upp helt plotsligt och lite varstanns... haha..
dom tycker nog inte vi ar helt ratt funtade... menmen.. det ar vi nog heller inte..

igar mitt pa dan nar vi lag vid poolen staller sig mickan upp "vafan har vi inte fest nu for???"
saaaa fest blev det... borjade tidigt och slutade sent.. lisa tog en timeout mitt i men kom sedan nar morkret lagt sig tillbaka starkare an nagonsin.. hon gjorde forovrigt insatsen att mitt i festen ga och handla.. lite rom (smaka sadar, men flaskan e idag tom)...yougurt osv:) bra gjort!kom da aven pa himla sent att vi bara hade atit frulle sa lisa gjorde nudlar till alla-gott gott gott va det! bra igen!
jag och mickan holl igang fran ruta ett till ruta "nog dags for dig att sova".. det far man igen idag..damn..men skoj hade vi alla iaf:D
"nu ska jag aldrig dricka mer, kan vi inte ha en 2 manaders rehab semester?"
jo tack sa har vi alla sagt idag... far se hru detta haller sig!
tog oss till kopcentret dar vi sitter nu... har sett pizzor springa runt mig hela dagen sa pizza blev det, och ostvitloksbaguetter, och crispychickensticks, och pommes och en fet LARGE pepsi.. det satte sig dar det skulle.... vi delade saklart pa allt haha, men man kande sig som en lagom satt amerikanare nar vi pekade pa allt vi villa ha:D mums! har fort inte lagt min bb, tror den e hard nu.. jobbigt, sen den maten pa det.. livet e hart....iaf mitt b....

har fatt lite tips om divingresort av edith som hon har varit pa i dagarna som tydligen va ett 5 stjarnigt resort och om man tar divingcoursen sa bor man gratis.. bra nice.. foa 9000 B vilket e bra pris:D ja e nojd! hoppas det ar grymt:D:D ska oxa bli skoj att se sig omkring lite och kanske traffa lite manniskor:)

Bussen gar ikvall vid elva... ska hem och skura innan dess och packa..
nu far vi kanna pa resa pa riktigt:)

malin fick godiset ala 100 kg som ja skickat till henne for nana dag sen.. hoppas hon nu e tjock och glad:D (glad vet ja iaf, som sant fran himlen i know)

peaaace!

1 kommentar: