söndag 24 maj 2009

Koh Lanta

Dar befinner vi oss nu!


Boor for fint! har utsikt over stranden:D me liiike!
Men har dock apsvart att sova har.. de andra med... ar natt skumt me vart lilla hus...spoken?



vi ar har och chillar mest, himla skont, battrar pa brannan osv.
var varldens partaj igar vid baren vid vart hotell, lat som faaaooon... men vi ar for trotta och osociala javlar ibland, vi sov (forsokte sova)... vi ar inte sa trakiga som det later...





Pa phiphi var vi ute en kvall, va faktiskt himla skoj! bucket efter bucket efter bucket!
hehe vi var pa en taiboxningsbar dar volunteers fick en gratis bucket, sa motte man liksom nan annan som var askadare typ... jag och lisa var sa jakla sugna pa att slass.. va natt riktigt stolpskott innan oss som inte kunde sloss, vi ville visa hur det skulle ga till...
ville inte mota varandra och heller inte nan mes, skulle vara en riktig fight! typ en thaiis...
vi bestamde oss att vi skulle gora det dagen efter istallet, var laddade till tusen, mickan med..(saklart - hon skulle sta med nasan hel och tva buckets medans jag och lisa skulle bli omkplastrade).... meeeeen dagen efter kom och vi drog och at mat... blev mindre och mindre sugen.. och mer och mer radd om min kropp... skulle sakert ga sonder bara far att... sa bade jag och lisa slangde in handduken, ingen fight.... (ar dock fortfarande smasugen...men var nog bast sahar haha)
efter det drog vi pa natt annat stalle som lag nara vart hotell, fick en thai efter mig "EMPA EMPA"
1.mitt namn ar EMMA
2.lat mig va
3.hej da
(ibland maste man vara ond, mickan och lisa har lart mig)
mickan drog tom "hon ar min flickvan och jag vill inte att du pratar med henne, och om du gor det bli jag riiktigt arg" -TACK!
det gick ratt lindrigt, annars hade vi riktigt skoj:):) dansade pa stranden.


haha vi la av oss flipfloppsen brevid dar vi dansade.. mickans nyinkopta fina la vi unders och mina och lisas slitna la vi over hennes... namen sen nar vi har bestamt oss for att ga fran stranden sa e mickans borta.. kuul.. haha
det var forovrigt andra paret flipflop som mickan har blivit bestulen pa.. eller forra gangen var det bara en vanstersko, och da hade tjuven ifraga lamnat, antagligen sin egen, hogerskosko dar med..sa mickan kom hem med 2 hogerflipps, tack men nej tack! haha och det var mina flippisar oxa..haha..





imorn ska vi rida elefant till ett vattenfall, ska bli drom:D:D bast att halla hart i snabeln....sa man inte ramlar av alltsa:) men det ser jag fram emot himla mkt! da ska kameran ga varm! det lovar jag!


appropa bilder.. hehe.. vi upptackte att alla har glomt sladden till kameran sa man kan koppla den till datorn sa bli inga bilder forran vi kommer hem.. sorry fif mal lillebror, ni som tjatat sa, och ni andra:P

Har pa overvaningen bor vi iaf, sen e utsikten som redan skrivet underbar:D





AH vi sag en liten monkey idag med. sprang pa stranden..
mickan och lisa satt och at pa en rest. och jag lag och solade en liten bit bort.. apan hade kommit fram en massa ganger tydligen men jag lag med asset emot, dom hade forsokt ropa pa mig flera ganger sa jag kunde ta bild men ja va helt inne i boken sa horde inte.. sen ser ja den sjalv, plockar fram kameran, den springer ivag.. typiskt!

hm vad kan jag mer skriva... joooo traffade edith innan jag akte fran PhiPhi.
satt och at frulle och sa kommer hon gaendes:) saaaa glad att hon letade upp mig.. vi pratade vall nan timma el sa:):) sen var jag tvungen att kila till baten for att aka till koh lanta, hon gick med oss dit sen sa vi hej da:(... hon skulle resa hem till canada, trist hade velat att hon skulle resa lite med oss..men men hon har varit hemifran nu i over ett ar, kanske va dags att hon vande hemat, men trist iaf! vi har bildbevis pa att vi setts iaf-viktig:)

ska inte traka ut er med mer!

jo vi har hela stranden for oss sjalva btw, for att det ar sa lite folk har haha..drom.. sen ar det asskona vagor som vi sma barn leker i:) vi trivs!

mok

1 kommentar:

  1. men ÅÅÅÅH KUUUL. me bilderna. så jävla typiskt..... dig. Jag tänker inte ens prata med dig nu tills ja får se nå bilder!
    nera, men trist.
    MEN JAG VILL OCKSÅ RIDA PÅ ELEFANTER!! (lotta röst helst)
    hehe åh najs me edith.
    skönt och va helt själva på stranden, d e jag nästan här med, förutom alla fula turister. och donnas pojkvän me stringen. hahahaah, han e fortf där varjedag. läser tidningen och spretar.
    ps. DU SKA INTE SLÅSS, FÖFAN EMMA. HAHA du skulle nog döda henne, men sen på slutet typ fastna i mattan lr i rämmarna på sidorna och bryta armen igen lr nåt. gör de inte.ds

    SvaraRadera