onsdag 17 juni 2009

21 ar!!:) 15 juni

wohooo...el natt!

Da ar man det oxa! det kanns valla bra!

vaknade av mig sjalv vid 7 tiden kollade runt nickade lite at mickan, somnade om..
vaknade igen av att lisa ochmickan kom in genom ytterdorren?? vafan har ni vart?? haha dom smog ivag, eller mickan sa att det lat en jakla massa, men jag sover som en stock sa hade inte markt nage!
Men sa dom kom in me inkopt frulle osv:D drom!
"namen satte snart maste vi gora oss iordning, for vi ska ivag"

va? jag fatta nada.. saaaaa utflykt it is! hehe jag maste ha levt i min egen lilla bubbla for ja hade inte markt att dom hade varit ivag och fixat nagot..

at upp frullen, packade lite sarong, ombyte (skulle ja tydligen ha med mig)..a typ det..
fick lyssna pa ipod en bit for att taxichaffisen inte skulle avsloja nagonting..

men nar vi gjorde ett stopp dar man skulle visa biljetten, sag jag va det va..RAFTING BABY!!!! forsranning fyfan va skoj!!!! blev superexalterad!!!

vi kom dit, de erbjod oss att lana sandaler... de forbjudna sandalerna..."nej da d e ingen fara..vi kor pa flipflopsen.."
han skrattade at oss..hm kanske inte gar... sag samtidigt pa tvn nagra som valte over med baten.. hmm.. sa de forbjudna sandalerna it is.. kande mig aom en riktig svensson... men vi hade iaf inte strumpor i ...haha

fick pa oss hjalmar, blaa stortkulor, snygga smurfvastar och en paddel, nu jaaaklar!!

visst "man ska ha kul" osv....men vi skulle vinna det dar racet, det va ja mickan lisa och en leader, kandes bra..
var skona fighter langst forsen, man ramlade lagom manga ganger i baten haha, sen va det sa jakla svart att komma upp oxa.. haha sa kul!!

Seeeeen sa stortade vi in i kanten dar det var en massa vass och skit som hangde ut...
mickan borjade skrika och vifta...lisa borjade skrika for att mickan skrek, sen tittade hon ner och borjade skrita/tjuta och vifta satan- EN ORM RAMLADE I BATEN FRAMFOR DERAS FOTTER DAR FRAM!!!! PAANIK!!!!
jag satt bakom dom och borjade skrika ja med och flyttade/kralade bakat, lisa och mickan forsokte ta sig bakat med...KALABALIK!!!
var leader han hoppar fram som riddaren pa den vita hasten och borjar hugga ormen med aran, och fick tillslut ut den ur baten..hahahaha assa sa jakla kul att det skulle handa just oss!!
sen tappa vi vart forsprang som vi hade byggt upp oxa..javla skit! haha, sen satt vi helt cp i baten och forsokte ta oss fram haha... kul var det!

sen nar allt var klart sa skulle vi ta oss upp till lunchbuffen:D:D:D
det var bara en sak! en laaaang sak..en trappa...
satan det var det langsta trappa jag har gatt i i hela mitt liv.. den tog aldrig slut.. nastan sa man var uppe och nafsade gud i roven!! haha man blev lagom mor... var sa nara att jag behovde ta en paus, fick mjolksyra i benen haha.. braaa tranad!
sen visste man ju att malet var mat sa da var det bara att satta in en hogre vaxel.. mat funkar alltid for att fa fart pa mig/oss:D

sen var det hem och napa! skoont! och duscha! sen mat igen och sen blev det ett besok pa internet....fan assa nar man hamnar framfor datorn flyger tiden ivag... namen kul vi kom harifran vid halv tolv, sprang typ och kopte forfriskning, sen var det bara att kora!
traffade pa nagra norrbaggar oxa-trevliga typer!
Jag hade dromskoj!!!
blev en triple cheesburger for att avsluta natten!
dan efter.......

....

sa mkt gjorde vi da:) man ska inte ma efter en fodelsedag, sa ar det bara... har nog aven atit min sista triple cheesburger.... ska inte ga in pa varfor!

sen har jag forovrigt varit dalig i magen i tva dagar..woho.. har inte kunna tagit mig utanfor rummet forran idag haha... har vall haft tio minuters intervallen tof toan! inte helt okej!
gjorde ett forsok igar med att ga till internet..
satt i 10 minuter vid datorn, borjade kallsvettas, da vet man att d e pa g!
fick springa hem igen! kul tjej!

Vill avsluta me a tacka mickan och lisa for den drompresentenutflykten jag fick!!! JAG HADE SUPERKUL!!!

idag borjade forsta dagen pa slutet av resan "hej nu ska vi tanna garnet pa stranden"

hej

3 kommentarer:

  1. fyy fan va roligt!!! drömpresent! ta d lugnt med magen nu! jordgubbarna väntar här hemma! =)

    SvaraRadera
  2. fan va nice. hehe, fan ja skulle fått panik me orm i båtn. hahha. fyfan. varför sista tripleost? heh gör de, järnet stavas de nog tror ja ;) schteeek o ta en mille kort. jajajaaaaaa. puss

    SvaraRadera
  3. Faaan va nice med drifting, men jag skulle fan hoppat av när ormen kom i!! Det lät ju stört läskigt!

    Pus/adam

    SvaraRadera