lördag 27 juni 2009

Final

walking the green mile

fan sista kvallen nu pa bali.... sen blir det bankok tva dagar... sen hem...
blandade kanslor

tillbaka till verkligheten.. och va faon e d?

jobb slit traning

hoppas pa ett par ljusglimtar...
men ska bli kul att traffa alla kompisar och sa.. men hurrni kan ni inte komma hit ist? deal okej tack.. eller sa kan vi ses pa hawaii.. jafan vi sager sa tycker jag! nu kanns det hela lite battre... va??? na du skojar\??? vann jag just 4 miljarder?.... shit... oj helt sjukt nu loste sig allt.....:)

jo om det sa vore....

just varit pa hardrock och atit..
drog in en forratt som vi alla delade pa NACHOS dromgott.... skulle kunnat matta en stor elefant, sa mkt var det.. och nu mattade den tre!
sen blev det huvudratten.. bbq chicken typ en halv genmanipulerad kyckling jag tackar.. helt sjukt mkt mat! satt med ansiktet i maten och forsokte med mina sista krafter ata....var sa matt efter forratten...men jag ar inte en tjej som lamnar mat pa tallriken.... men denna gang var jag det.... hard rock gor mig tjock!

nu ska vi fira den sista kvallen me lite kareoke o antagligen paddys efter det.
ska nog traffa donna, en tjej fran hawaii ikvall, dromrolig! haha 30 bast och beter sig som nyss fyllda 18 (falskleg) haha men det ska bli sketskoj iaf! jobbigt imorn dock.. menmen... smallar man far ta.. vi ska va lite "crazy".. haha "2 gr pa en vecka?? naaaeee??"

sa aven farval till varan "pineapple? ananas? mango? darlings?" tant pa stranden.. vi har gjort sa att hon kunnat ata lyxmiddagar varje dag nar vi vart har.. har alltid kopt upp hennes fruktkorg hon bar runt pa huvet.. hon gar fram och tillbaka hela dagarna pa stranden och saljer.. stackarn.. man ska inte klaga INTE!
idag sa kopte vi en ananas en mango och en COCOSNOT. viktig!!! " pa bali, dar, dar kan man dricka ur cocosnotter,helt otroligt"..."han tyckte jag var fin"...
dalmasar sikken film!

juste TRAGEDI!!!!!!!!

MICHAEL JACKSON ar dod...
jag ar forstord... detta hander inte...
han ska inte kunna do....
har bara lyssnat pa en massa mj latar nu... spelas overallt har nu med...blir letz!:(
... ska ha minnesceremoni me bengan nar ja kommer hem, puppan kanske vill va med oxa....

FAN HAN E MIN GUD
ses den 1 juli

hej

2 kommentarer:

  1. Kul me donna! =) hälsa.
    Ja hoppas du har tagit kort på all mat också.
    Och j hoppas ni laddar upp kort snabbt som ba fan när ni kommer hem! =)
    Ja vinn en miljon, för jag har precis fått en lägenhet nu, 3 rummare, ja miguel, blake o elin. wihoo. har tom en liten pool. :D Flyttar på onsdag. Så nu måst du verklign komm o häls på. =) hare dröm nu sista tiden, så hörs vi. pussokraaam

    SvaraRadera
  2. Bra att du kommer hem jag har saknat dej JÄTTE MYCKET!!! HELA TIDEN =) =) =) =) Mamma också haha :D

    SvaraRadera