måndag 1 juni 2009

Sunset dinner cruise

1. glom inte att titta pa det ofantligt roliga uppdateringen som ar gjord i forra inlagged.. jag skrattar, kanske inte ni..

okej vi har steekt hela dagen, asbra vader tack mami!
brande hela baksidan, roven varker..aj..men sen blir det brunt, sen faller skinnet av sen blir det brant sen blir det brunt, och det ar ungefar dar jag vill att det ska stanna.. och da kommer ja hem.. tack!


seeen 16.00 daaaags for hamtning for att aka till dinnercruisen..
vigar till receptionen dar det ar sagt att vi ska befinna oss vid den tiden... ingen bil...
tiden gar....
ingen bil....
16.30... ingen bil
svetten rinner i alla skarer..pa ryggen, mellan brollorna, skinkorna.... kom och mys.. nej!
en tant i "hej jag har satt pa mig alla klader jag hittade i garderoben och pa gatan" satt pa bordet breve oss och kande dom som hade hotellet skriker natt pa malaysiblabla..sen gar flakten igang ovanfor oss.. namen hur kunde hon ana att vi ville det vi ar bara tre vandrande niagrafall.. men tack du ar numera den gud jag ber till!
sen kommer den..16.40... "sorry for keeping you waiting...."
om jag kunde skulle jag personligen strypa dig, men tyvarr sa kanns det som att hela min kropp ar insmorjd i vaselin sa det skulle antagligen inte ga hela vagen fram..."no worries"

sa dinnercruise it is!
himla nice.. men lokar till en borjan mest av alla ivaaarlden.. kommer sist pa baten oxa..
ja hej ni har checkat glosylt.. tack..och ja jag vet att jag har brant mig idag!
vi satter oss pa "soldacket" asskont.. och heeealing my dear heeeaalliiiiiing.. verkligen we're in heaven:)
sen va det ju det dar med du-kan-ligga-och-gosa-i-ett-nat-i-vattnet-medans-baten-gar". det skonaste ever! men man var tvunget att hoppa i pa natet lagom ograciost, inte for att vi nagonsin har varit graciosa men fan... nar alla 30 kollade pa/.. vi bjod pa det och sakeert pa en eller annan privat kroppsdel...haha.. men i kom vi och det var himelskt!
sen ville en amsterdamisk (hittat pa ordet sjalv kanns bra i munnen, assa inte han utan ordet..hmph..okej inte lage..cencur) kille och vil ta ett kort med oss.. hmm... har han pratat med de 6 thaisarna tro? gor vi oss bra pa bild..saljer det?
"i like swedish girls" okej vi drar pa vara basta smile och lagger fram kardan for att fa lite cash.. men icke...

seen e d dinner time... kling! det vi ar har for.. snabbt upp och byter om.. men till varan besvikelse ar alla pa sin andra runda nar vi gar in pa var forsta.."maten kommer att ta slut"....skandal.. vi tar var forsta porte med kontinuerlig blick pa serveringsborden.. maten forsvinner snabbare an vi ater.. detta badar inte gott..
borjar dom duka booort????? nooooo...
"are you finnished? NEJ!
VI FAR TA LEFTOVERSARNA....men vi e nojda... sen borjar det osregna, alla maste mjukas under dack.. vi sitter vid ett bord och ater.. vi ar nu de edna som ater... ja men det var vall det man skulle gora har? ata och dricka? och dricka det gjorde vi med!
sen ser vi en regnbage-regnet har slutat!
namen hej vi ser bade starten pa regnbagen sen hela vagen runt till anden....saaaa haftigt... riktigt maktigt.. har aldrig sett det forr..drom!
och sen till alla glada angaende bilder hade vi manga som var mkt viliga att ta kort pa oss, sa lisas kamera gick varm, aven filmkameran:D det gillar vi.. mickan zoomade in en gooding i natet.."mm sexyyyy"...(las "neeeeeeeej icke vara sa")
sen sa dricker vi.. blandningarna va bajs....
sen fick vi vin.. vinet va mindre bajs och mindre bajs kan man dricka om det finns a valja mellan det och bajs.
sen e vi framme... dags att kila.. vi ska med bat nummer 3...hmm.. tejer ett glas vin till hinner vi dricka? baren e stangd? vafan..
LIIIIISAAAAAA int kan du ga a koll om d e nae i tunnandae?
lisa gar allt och kolla och hittar vindunken!! BAREN E OPPNAD!!!!:d HAHAHA

vi fick tillochmed med oss plastglasen hem! bra jobbat!
pa hemvagen akte vi med en 50arig britt och vi dunkade michael jackson hela vagen.. kan vart det basta.. jag och mickan dunka sa hart i baksatet sa vi dunkade skallarna i varandra! da vet man att det va bra!

och nu sitter vi har!

varfor sitter vi har!

naa.. detta gar inte!

hej!

2 kommentarer:

  1. emma gillar du mat eller?? =p
    detta e ju ingen resebloggi...d e en matblogg...eller nej förlåt! du äter ju typ samma mat hela tiden! d e en matdagbok! =) dröm dröm dröm du har d! btw...sommaren har kommit till Göteborg...sommar o sol o vi har kort tight kjol o dom vill ha mig!! ELIIIIN!! ne men serri d e ju ingen sommar utan reggae! ne nu ska jag sluta! missyoualotmissy

    SvaraRadera
  2. du såg ju lite brun ut iaf på kortet me Edith.
    och blond fan.
    haha låter dom en dröm cruise. men hur kan dom stänga maten om d e all u can eat. faan.
    ja ja ska köpa ett sånt där halsband som vi har, st patrick. schtek. och kanske en tröja från stupidfactory. tänkte jaaa.
    Och ja kirrart. ja försöker nog skicka ett stort paket. hem till papi. me era saker.
    Meen ah najs...
    Emma snela. måste du fråga. nee men om de får plats i paketet me alla mina bröllopspresenter. HAHAH. fyfan de kommer ju bara va godis där i. "oj jaha du ville hellre ha presenterna, hmm host. ookej. ja visste inte", o dan efter så blev du rånad nere på berga torg. bara på mina presenter. varför skiver ja de så fint i plural btw?!
    yeye.
    haha ja vet, så jävla pinsamt. hatar på kvällen då ja bränt mig lite skönt, kvällar e bra för då e de mörkt. men inte nere i office lr köket. fan d e ju nästan så man inte går in i ljus. "someone is reeeeed?!"
    hare hei. när kommer ni hem btw? datum? år?

    SvaraRadera