tisdag 2 juni 2009

African Queen

Saaa efter dinnercruisen kilade vi till ett litet rasta-hak, himla mys, rokte lite vattenpipa och lyssnade pa livemusik. (nej ej hoga-bara vanlig vattenpipa)
det roliga med dessa livespelningar ar att dom inte kan latarna haha
mickan horde bla denna version av no woman no cry: "nooo wooman nooo cryyy, nooo cryy no womaaaan"
sedan korde dom denna versionen av sean kingstons my love(tror jag det ar) : "OH OH OH OH OH OH (i helt fel takt och sa) i dont wanna saaay OH OH OH OH OH you dont have to saaay OH OH OH OH OH.." osv.. ratt kul att lyssna pa haha

lyssna pa denna laten medans ni laser resten av inlagget:




men iaf sa hamnade jag i en diskution med en kille fran sudan-afrika.
han verkade vall trevlig och sadar..forklarade for honom att jag inte var intresserad av honom osv..men sa vi pratade allmant, och det ar vall trevligt att prata med folk.. tills han mer och mer borjade tyda pa vad jag borde andra i mitt utseende..(som kompis var det en fin gest tydligen, att beratta till sin kompis vad den bor andra pa..hmm okej)... egentligen ska man bara be han dra at... men jag tyckte det var sa kul att han ens fick for sig att saga sanna saker (vem fan gor det liksom?) sa jag var tvungen att hora hur langt han kunde ga med att "fornedra" mig och skamma ut sig sjalv..

1. "kan du inte slappa ut ditt har? det skulle vara mkt finare da! kom igen far jag se".. -"nej jag vill inte slappa ut mitt har, ser ut som ett skatbo!" -"nej slapp ut ditt har snalla..." han drar ut toffsen och skatboet ar blottat, "titta jattefint" jag samlar in mitt har och satter upp det igen...hmm.. vafan har dom for harmode i sudan egentligen... trash?

2. han spinner vidare pa haret.."assa, har du nagonsin provat att ha svart har?"..-" ja det har jag haft forut"..-" du skulle vara sa mkt finare i svart har...vad har du for farg pa haret nu?" -" hm jag vet inte" (okej typ en blandning mellan gratt och natt haha).. -" jamen du har ju typ gult, eller hur?" hahahaha tack..ett till slag i magen..men okej sa utslappt svart har ska jag ha.

3. "far jag fraga dig en sak?" -" ja visst hit me"(i det har samtalet ska man vara beredd pa allt).. -"hur mycket vager du?" hahahahaha okej den har killen vet hur man raggar ICKE! jag skrattar som faon..vem fragar det liksom???"hmm, jag vet inte riktigt....63 kanske eller natt sant.." han tappar hakan som om det ar en flodhast han har framfor sig typ- VA kan man vaga sa mkt? haha. "va ar du serios?...(har nagonstanns forsokte jag med att lagga in en -ja men det ar ju mest muskler!..hmm vet inte varfor jag sa det, inte som att jag behover forsvara mig mot det stolpskottet!!) hmm.. okej.. assa om du skulle ga ner lite i vikt sa skulle du ha en snygg kropp.. och det vill du vall ha eller?" GA NER I VIKT...-slag 3!! aj..HAHAHA. men jag skrattade typ pa mig.. "hur fan kan du saga sa? haha, nej jag tanker inte ga ner i vikt.."...-" vada sa om en kille du tycker om skulle be dig att ga ner i vikt skulle du inte gora det da?" -" hahahaha nej inte en chans om en kille skulle saga sa till mig skulle jag be han dra at helvete!!"..-" okeeeeej (han tycker det ar konstigt)..inte ens om det var en prins??"...-"haha NEEEEEEEJ VERKLIGEN INTE!!!" (om det skulle vara en prins skulle jag be honom stoppa upp kronan tills det varker och bloder!!)
men okej hittils sa ska jag ha utslappt svart har och tydligen inte ha nagot tecken pa liv pa kroppen (ga ner i vikt)..

4. -"assa jag tycker om dig klanning och sa men liksom assa jag vet inte den e inte riktigt..." ... "vada???" -"ja assa om jag skulle kopa nagot till dig sa skulle det vara en san har sarong som man knyter bakom nacken.."...-"hm okej" (det lat ju festligt..not!)
sen fragar han oxa om jag var rik.. eh nej..det var oxa konstigt tydligen.. sen fragade han om jag inte hade nan kompis som var rik..eh nej.. det var annu mer konstigt... han var tydligen rik, och sa att han kunde betala en resa till afrika for oss...hm jag skulle ta alla mina besparingar och ta lan pa banken bara for att betala sa jag blir forsakrad om att den har gangen ar sista gangen jag behover traffa honom....sa nej tack! men som sagt fast an han var dum i huvet var jag mkt road over att lyssna pa vad mer skit han hade a saga..

5. han antydde aven att jag hade fatt farg... (da det var morkt sag det roda skinnet mer brunt ut antar jag)....och det tyckte han tydligen var bra.

men sa iaf...jag tankte pa detta ett tag....1. utslappt har. 2. svart har 3. minimal kroppsstorlek. 4. sarongklanning 5. jag var brun.....hmmm..namensatte nu sa har du nu din african queen. - at you service!

jag sa snallt hej da vande honom ryggen och gick och sov...sikken tolp!

dagen efter (igar) sa ville jag verkligen undvika dom.. en av dom var mkt into lisa oxa... sa hon gick inte fri hon..

sa tankte jag och lisa bege oss pa en liten kvallspromenad (inte mickans grej har hon sagt), vi tankte ga till eh rastaaffar och kolla pa lite niciga linnen el sa....
"eeemmmmaaaa....emmmaaaa"
vafan nura
namen i en av bilarna pa vagen som aker at samma riktning sitter the one and only "extreme makeover killen".. han far aven syn pa lisa.."eeeeeeeey liiisaaaaaaaa"
fan vad ska vi gora...vanda? eh...okej vi tar smallen... de parkerar, han och hans van (han var trevlig) kommer och moter upp oss och bestammer sig tydligen for att ga med oss en bit... han babblar pa om allt och lite till... jag och lisa lokar och vill bara darifran, jag vet men det ar ju bara att ga darifran.. men ibland ar det svart att vara otrevlig.. man maste vanta tills ratt situation uppstar...
han borjar snacka om att vi borde slappa ut haret igen och blablabla... han tror att han ar en riktig casanova.. ja tack NEJ TACK!
sen gar han over till att prata om pengar..
han antog att lisa hade battre jobb/tjanar mer pengar an mig for hon sag ut att ha battre sjalvfortroende.. "pengar e inte allt" sager lisa.... han tappar hakan igen.. den har fatt smaka pa marken manga ganger tror jag...
sen staller han sig vid lisa och sager... ja han sager det den javla skiten "well you know lisa, i've got a friend for you, and he's into you size" INBTO YOU R SIZE??? OKEEEEEEEEEEEEEJ...DAR HAR VI DEN..THE SITUATION. "hej da FUCK OFF"
"lisa jag menade inte att skamma ut dig" skriker han efter oss... skamma ut henne han har total skamt ut sig sjalv... stooooord manniska..
jag och lisa svar over honom ett tag... sen gar vi och koper oss en magnum mandel glass..SADESA!
haha sen skamtade vi om att han skulle aka forbi med bilen och se oss ata glassen och ropa (typ som nar man faller ner i ett hal-det utdragna ropet) "dooooont eeaaaaaaaat thaaaaat iiiceeecreeeaaaaaaaam!" hahaha

namensatte sa va det!

guys , dont try this at home!

Sa fran en sak till en annan, far min fyller ar imorgon, 50 ar..wohooo:D:D

peace

4 kommentarer:

  1. hahahahahahahahahahahahahhahaha sjuuuukt kul! e du säker nu att du inte kasta bort din prins emma!? =)

    SvaraRadera
  2. hahahaahah helt jävla dum i huvet.
    stryk ska han ha. ;)

    SvaraRadera
  3. hahaha vilken störd grabb! cp!

    jag borde faan ha stryk för jag aldri svara på msn :D!

    miss ya!/ Adam

    SvaraRadera
  4. nej inte samma, men typ äckligare, bara en stor blaffskabb på foten, varig o norig. foten typ värre iag. haha så jävla dligt. men ja harfått krämer av doktornstevan,de borde bli bättre snt.
    jaa de blev donken oss igår. aha så jävla goooootttt! =)

    SvaraRadera